پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

تفاوت از زمین تا آسمان است!


یکی از برنامه های صبحگاهی تلویزیون / شبکه ی2  / امروز صبح


خانم مجری گفت:

-به تفاوت های قوانین سربازی در قبل از انقلاب و بعد از انقلاب اشاره کردید. بیشتر توضیح بدین برای بیننده ها مون.

جناب مسئول نظام وظیفه:

-در زمان طاغوت سربازان زیر پرچم شاهنشاهی شیر و خورشید بودن.اما بعد از انقلاب اسلامی تحت لوای پرچم مقدس الله قرار گرفتند!!!



خب تا حالا تو عمرم اینطوری قانع نشده بودم.

تا قانع شدن بعدی، سماق می مکم تا اتفاق بیفته.


-البته خیلی هم لازم نیست منتظر بمونم. مناظره ها رو که نگاه کنم،  در معیت  خالی باف ها و دوستان، بازم قانع خواهم شد.

نظرات 1 + ارسال نظر
Baran یکشنبه 17 اردیبهشت 1396 ساعت 09:32 http://haftaflakblue.blogsky.com/

درود بر شما


نیز بر شما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.