پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

فوتو بوک / پرتقال خونی

هدیه ی مریم گلی عزیز


نظرات 2 + ارسال نظر
آبگیرِکوچک شنبه 19 فروردین 1396 ساعت 23:43

با عشق پرتقال خونی جانِ جان قد کشیدن
خواستم عکسشونو بگیرم .. دلم گفت این پرتقالها منتظر گرمی نگاه مهربون و حضور بهاری ماه شاعر بانو جان هستن..دلمون خودتون میخواد
باید صاحب یه گلدون تازه بشن ..اما نگرانم جاشونو تغییر بدم.
جانم چقدر خوبه دعاتون چقدر دوست دارمش..الهی آمین

چه خوب. منتظر دیدن عکس نهال های کوچولوی دلبر هستم
مراقب شون باش. انشالله توی باغچه بکاری شون

آبگیرِکوچک جمعه 18 فروردین 1396 ساعت 17:16

ماه شاعر بانو جانِ جانم..جادوی قلمتون مثل عطر خاک بارون خورده حالِ دل آدمو زنده می کنه خوب میکنه
قلمتون برای دل آدم شفاست ..
چند دفعه اومدم و چند بار کلمه های آشنا و جانِ پرتقال خونی جانِ جانو تنگ بغل کردم و دلتنگ تر بوییدم..هر بار انگار زندگی درِ قلبمو زده و وارد دلم شده ..
قلمتون همیشه سبز و ماندگار
راستی
هر بار نگاه میکنم به باغ پرتقال کوچکم که یادگار پرتقال خونی عشق و جانه ، دلم گره می خوره به صدای آشنای و دوست داشتنی بهرنگ که از بین نهال های کوچک میاد که به زمین به آسمون مهربونی می کنه

قربون لطف و محبتت.
الهی باغ پرتقالت. حتما کلی قد کشیدن . انشالله بکاری شون توی باغچه و درختهای پربار و تناوری بشن.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.