پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

پیش بینی خوفناک :((

 (( کتاب نخون. خیاطی نکن. بافتنی نباف. ظرف نشوی. سیب زمینی رنده نکن. پیاز خرد نکن. جوراب با دست نشوی. گردنت کلا خم  نشه به سمت پایین. دستهات کلا از قاشق سنگین تر چیزی برنداره. اصلا قاشق هم سنگینه. اونم برندار! ))

دارم حرفهای دکتر در چند روز آینده را پیش بینی می کنم. از چند هفته قبل وقت گرفته ام. همین روزها وقتم می شود.  از هراس حرفهایی که قرار است بشنوم، حالم خراب است.

بدون همه ی این کارهایی که قرار است نکنم تا درد  کشنده ی دست و گردنم را بهتر کند، می شود زندگی کرد؟؟

یادم رفت، اضافه می کنم:

(( تایپ هم نکن. با مداد و خودکار هم چیزی ننویس. تبلت و گوشی ممنوع. ... اصلا عزیز دلم برو بمیر ! وقت منو هم نگیر ))

نظرات 2 + ارسال نظر
shiva سه‌شنبه 21 دی 1395 ساعت 23:59 http://sheeva.blogfa.com

چه جالب من هم تا خودم این ورزش رو شروع نکرده بودم فکر میکردم پر از جنب و جوشه پیلاتس رو مردی در زندان اختراع کرده که فضا برای ورزش نداشته در حقیقت این ورزش همون بوگاست اما یوگای انقباضی و حرکاتش دقیقا شبیه حرکاتی ِکه دکترها برای آدمهای دردناک مثل من و شما میدن البته یه تحقیقی هم راجع به ش انجام بدی خوبه عزیزم الان پیلاتس تو آب هم اومده که استاد ما خیلی ازش تعریف میکرد پروانه من نمیگم آره الان اکی شدم و عالی شدم و دیگه درد ندارم اما دردهام بهترن... خیلی بهتر شدم ... بعضی کارها رو که نمیکردم الان انجام میدم ... خوب دیگه چی میخواستم بگم ؟ آها یه چیز دیگه روش سلولهای بنیادی هم خوب جواب میده من جاری م 49 ای ِدوستش هم 47 ای اینها برای بازو و مچ دست انجام دادن و جالب اینجاست که خوب ِخوب شدن بعد از یکی دو ماه شما که جوون تری که صد در صد هم بهتر جواب میده و ... آره دیگه همینو میخواستم بگم اگه خواستی شماره دکترش رو برات میپرسم دکتر هوشیان ِفکر کنم و تهران هم هست... موفق باشی عزیزم و زود زود خوب خوب شی

چه حرفای خوب و امیدوار کننده ای بود.
در حقیقت از تصور ایستایی روی مچ های دو دست وحشت برم می داره. اونقدر دردمند و حساس شدن که برداشتن اشیا هم سخت شده برام. انداختن وزن روی مچ ها که دیگه حتی در تصورم هم نمی گنجه. اما این حرکت توی آب جالب به نظر میاد
اگه اطلاعات دکتری که گفتی رو داری ، ممنون میشم برام بذاری عزیزم

در مورد تزریق سلول های بینادی غضروف هم اخیرا شنیدم. نمیدونم تا چه حد موثره

shiva شنبه 18 دی 1395 ساعت 13:56 http://sheeva.blogfa.com

پروانه نازنین همه اینها که گفتی به جای خود( یاد شیرفرهاد افتادم)

من یه پیشنهاد خوب دارم پیلاتس رو امتحان کن

شیوا جانم...
با اوضاع درب و داغون من ، ورزش برام ممنوع هست
فقط یه سری حرکات درمانی رو می تونم انجام بدم
فکر کن..پیلاتس...
یهو دیدی دستهام جدا شد افتاد کنارم
والا

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.