پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

پلنگ من

نی نی و کوچولو که بودند برایشان لالایی می خواندم. هم لالایی های معمول را ، هم خودم  چیزهایی با قافیه ردیف می کردم و می خواندم برایشان. صدام که گرم می شد، بغض می آمد و لالایی با چند قطره اشک نیمه تمام می ماند. خودم هم نمی دانم چرا با گرم شدن گلویم،  بغض می کردم و گریه ام می گرفت.

پریشب که از صدای اخبارِ وحشی و غیرقابل تحمل بیست و بیست و سی ، بلافاصله بعد از شام، در حالی که بقیه هنوز مشغول بودند، توی اتاقم سنگر گرفتم و دراز کشیدم به تبلت بازی. پسرک امد خزید کنارم:

-مامان ..ناراحتی؟

-نه عزیزم.

-پس چرا اومدی اینجا؟

-نمی دونی واقعا؟؟

-آهان اخبار. حالا میشه من اینجا بمونم؟

بغلش کردم. گفتم:

-یادته نی نی بودی برات لالایی می خوندم؟

-فکر کنم یادمه. می خوای باز بخونی؟

-بخونم؟

-اوهوم!

دست بردم پشتش و در حالی که ریتم گرفته بودم روی کتفش شروع کردم:

-لالا لالا گل پونه        نری هیچ وقت از این خونه       مامان خیلی دوستت داره        نباشی، میشه دیوونه

لالا لالا ....

دستش روی پهلوم بود و به تبعیت از حرکات ریتمیکم، داشت ضربه می زد روی پهلوم. گفتم:

-مامان..خواهش می کنم شما بیخیال تق تق زدن بشو.

-چرا؟ خوبه  که!

-نه قربونت برم. داری دقیقا می کوبی روی کلیه ام. الانه که کلیه ام  قُلُپی دربیاد از توی چشمم!

لالا لالا گلم باشی         تسلای دلم باشی           ...

صدای خفه ی فین فین را شنیدم. بغض خودم حسابی پیدا بود. می دانستم که او هم من زود بغض می کند. زدم به یک راه دیگر:

-لالا لالا پلنگ من     پسرک قشنگ من         نخور اینقدر تو شکلات       نخور اینقدر...نهنگ من

غش غش خندید.خندید. خندید.گفت:

-خوب بلدی گریه ی آدمو فراری بدی ها!

بلند شدم. گفتم:

-بریم دیگه. سریاله شروع میشه الان

-نه نریم. صدای اخبار هنوز میاد

-نه..بریم اخبارو عوض کنیم. سریال شروع شد

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام دوست من، وبلاگ خیلی عالی ای داری بازم ادامه بده. خیلی خوشحال میشم که به گروه منم سر بزنی، اطلاعات فوق العاده ای در رابطه با پوست مو توش هست و همینطور معرفی محصولات تخصصی پوست و مو

سلام . لطف دارید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.