پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

کفتر کاکل به سر

دارم با پسرک هدیه های آسمان کار می کنم. یک بخشی در مورد شکر نعمات خداست. می گوید  همه ی موجودات از نعمتهای خداوند تشکر می کنند. پرندگان با آواز خوش و گنجشک ها با جیک جیک کردن دارند از خدا تشکر می کنند. انسان ها هم باید با استفاده ی صحیح از نعمتهای خدا، کمک کردن به دیگران و یاری کردن آدم های ناتوان و ضعیف، از نعمتهایی که خداوند به آنها داده تشکر کنند.

سوال و جواب ها را با هم می خوانیم و بعد ازش می پرسم. در مورد شکر نعمت انسان ها همه را پشت سرهم ردیف می کند و می گوید. می پرسم:

-خب...پرندگان چطوری از خدا تشکر می کنند؟

بی هوا می گوید:

- میگن : کفتر کاکل به سر وای وای ...!


توضیح:

این تک خال زیبا، چند ماه است که افتاده سرزبانش. توی پارک، توی خیابان شلوغ، توی مرکز خرید، توی فروشگاه، توی دستشویی، موقع مشق نوشتن، موقع خوابیدن، یکهو می زند زیر آواز و ده بار پشت هم می خواند: ( کفتر کاکل به سر، وای وای...)




نظرات 1 + ارسال نظر
آرمناک.آرشا دوشنبه 8 آذر 1395 ساعت 19:45 http://mnbvcxz63.blogfa.com/

سلام
خب این هم یه تشکر از خدای عالمه ...

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.