پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

بنگاه املاک

بنگاه ها خوبن. بنگاه های املاک.

نه که معتقد باشم آدمایی که بنگاه دارن خوبن. نه. اصلا شاید خوب باشن. شاید بد باشن. کاری به این ندارم. آدماش برام اهمیت ندارن. اما همه ی بنگاه های املاکی که توش گلدون گل دارن، خوبن. خیلی خوب.

توی مسیرهای مختلفی که میرم، مدرسه، بانک،  خرید، زبان و ... بنگاه های مختلفی می بینم.  یه جایی دو سه تا گلدون حسن یوسف داره به چه بزرگی. اونقدر بزرگ و انبوه که تمام حجم دیوار شیشه ای بیرونی  رو پر کرده . یه  جایی دیگه یک کاج مطبق خیلی بلند داره که رسیده به سقف. جای دیگه یه عالمه گلدون برگ بیدی بنفش رو به ردیف گذاشته کنار در شیشه ای بزرگش. جایی کاکتوس در انواع مختلف دیدم.

اصولا هروقت پیاده توی خیابون راه برم ، تنها جایی که ممکنه سر بلند کنم و دزدکی نگاه کنم دیوار بیرونی بنگاه هاییه که گلدون دارن.

گلدون...

مگه میشه نگاه شون نکرد؟

فکر کنم اگه توی بنگاهی دو یا سه تا گلدون سانسوریا ببینم که خوب رشد کردن و بلند و رشید و زیبا ایستادن، حتما ذوق مرگ خواهم شد.


- اصلا هم معلوم نیست که برای فراموش کردن کلافگی و اعصاب خوردی این روزهای دندونپزشکی ، عاشق بنگاه ها شدم !!




نظرات 2 + ارسال نظر
آبلوموف یکشنبه 25 مهر 1395 ساعت 22:25 http://ablomof.blog.ir

صد البته اول دفتر سلام !
در خیابان گردی هایم باید توجه بیشتری بکنم به این تضادها .موضوعِ جالبی ست ...

سلام
زنده باشین

آبلوموف یکشنبه 25 مهر 1395 ساعت 14:28 http://ablomof.blog.ir

گل و گیاه هر جا که باشه زیباست ولی بنگاه املاک !!!

آخرین اطلاع نادرستی که بابت آپارتمان اجاره ای دادند :
آپارتمان آب شهری دارد، که نداشت و هنوز هم از آب چاه استفاده می کنیم .
گفتند برای انتقال خط تلفن و برقراری آن مشکلی نیست که کماکان امکان برقراری خط ثابت در محل نیست ! و ...
حالا این یک بنگاه خوب و مطمئن بود و ...

خانم نویسنده اینبار لطفن به گل و گیاه فضای مطب های دندانپزشکی بپردازید :)))

سلام.
اول مطلب عرض کردم که کاری به خوب و بد بودن خود جنابان بنگاهی ندارم. صرفا مکانی به نام بنگاه با گل و گیاه برام دوست داشتنی به نظر میاد. و تضاد بین این شغل و گل و گیاهه که برام جالبه.

دندونپزشکی و گیاه...
حتما اینکار رو می کنم. از قضا دندونپزشکی که این سالها خانوادگی، دندون بهش سپردیم، بسی عاشق گل و گیاهه. اتاق کارش گلستانه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.