پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

ای دختر ...

میگم دخترجان...

سعی کن خودت باشی. با امضای خودت. با حرفای خودت. با ویژگی های خودت.

از کجا معلوم ، شاید همون خود خودت دوست داشتنی باشه؟ هان؟ شاید دوست داشتنی باشه.

هی بدو بدو بیای و تقلب کنی، کپی کنی، تقلید کنی که همه بهت می خندن! دقیقا هم همونایی که فکر می کنی متوجه نمی شن، متوجه می شن.لامصبا رو هوا می زنن ها !

خودت باش دختر جان. خودت باش.

نترس. شاید دوست داشتنی بودی.

از ما گفتن بود. حالا بازم بیا بدو بدو، اینم کپی کن. بدو دختر جان. بدو.

راستی، پایینش هم بگو که تقلید کار خیلی بدیه.یادت نره!




- این آپلود سنتره چی ش  شده؟؟ نکنه از کار افتاده؟؟؟ چشم امیدمون به بلاگ اسکای بود. اینم که داره عین دختر جان که کپی کاری می کنه، از رو دست بلاگفا کپی کاری می کنه که!!!


بعد نوشت: آپلود سنتر درست شد. انشالله آدما هم درست بشن






نظرات 2 + ارسال نظر
shiva یکشنبه 10 مرداد 1395 ساعت 10:37 http://sheeva.blogfa.com

سلام عزیزم حتما نئو گلستان رو میخرم
مرسی
راستی که کپی میزنه؟

سلام شیوا جان
حتما خوشت میاد از نئو گلستان

کپی...
ای.. در همین حوالی...

درود و ممنون از پست شما.

ازتون دعوت می‌کنم به فرونت، سایت فروش کفش‌های ارزان قیمت اینترنتی مراجعه کنید:
http://www.fronet.ir/product-category/clothing/shoe


****************
فقط کارهای جسورانه به حساب می آیند . اسکاول شین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.