پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

دختر

بزرگترین ترس در این مملکت ، افشان بودن موهای دخترکان معصوم مهد کودک ها و آستین کوتاه دختران زیر پنج سال است. آموزش رقص به دخترهای کوچولو در مهد کودک است. آب بازی کردن  دخترهای سه چهار پنج ساله در استخر کنار پسرهای سه چهار پنج ساله است.

مباد که دختر ها از همان سه تا پنج سالگی به فساد اخلاقی دچار شوند و فردا روزی ، این جامعه ی پاک و مطهر را به گند بکشند.

اصلا چطور است برای مملکت یک طرح زوج و فرد زنانه مردانه درست کنند. نه این که از سر زن ها هم زیادی است. یک روز در هفته را اختصاص بدهند به زن ها که بیایند توی خیابان. توی کوچه. زیر آسمان. اما پیچیده از هزار لای کتان و کن کن و نخ.  مبادا که مردهای این جامعه ی نمونه هوایی شوند و به هوا بروند.

اصولا زن ها را از مملکت بیرون کنند و درها را ببندند . بلکه بهشت برین بر آنها حلال گردد.

با تمام وجودم فلسفه ی زنده به گور کردن دخترها را درک می کنم. درک می کنم !

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.