پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

پرفروش خردادی :)

پرتقال جان خونی ، خرداد ماه هم پرفروش بود





نشر آموت پرفروش‌ترین‌ کتاب‌های خرداد ماه خود را معرفی کرد.
به گزارش ایلنا؛ نشر آموت پرفروش‌ترین‌ کتاب‌های خرداد ماه خود را معرفی کرد. این فهرست شامل کتاب‌های زیر است:
۱من پیش از تو / جوجو مویز/ ترجمهٔ مریم مفتاحی/ چاپ نهم
۲پس از تو / جوجو مویز/ ترجمهٔ مریم مفتاحی/ چاپ پنجم
۳پروژه شادی / گریچن رابین/ ترجمهٔ آرتمیس مسعودی/ چاپ پنجم
۴اتاق / اما دون‌اهو/ ترجمهٔ علی قانع/ چاپ پنجم
۵بیوه کشی / یوسف علیخانی/ چاپ پنجم
۶دختری که پادشاه سوئد را نجات داد / یوناس یوناسون/ ترجمهٔ دکتر کیهان بهمنی/ چاپ پنجم
۷زبان گل ‌ها / ونسا دیفن‌باخ/ ترجمهٔ فیروزه مهرزاد / چاپ دوم
۸پیش از آنکه بخوابم/ اس‌جی‌واتسون/ ترجمهٔ شقایق قندهاری/ چاپ ششم
۹خدمتکار و پروفسور / یوکو اوگاوا/ ترجمهٔ دکتر کیهان بهمنی/ چاپ ششم
۱۰لی لا لی لا / مارتین زوتر/ ترجمهٔ مهشید می‌رمعزی
۱۱همسر خاموش / ای‌اس‌ای هریسون/ ترجمهٔ مریم مفتاحی/ چاپ دوم
۱۲پرتقال خونی/ پروانه سراوانی
۱۳ شوهرعزیزمن/ فریبا کلهر/ چاپ هشتم
۱۴خانه / مریلین رابینسون / ترجمهٔ مرجان محمدی / چاپ دوم
۱۵سایه های سکوت / علی قانع
۱۶گیلیاد/ مریلین رابینسون / ترجمهٔ مرجان محمدی / چاپ دوم
۱۷بودن / یرژی کاشینسکی / ترجمهٔ مهسا ملک مرزبان / چاپ چهارم
۱۸نامه به کودکی که هرگز زاده نشد/ اوریانا فالاچی/ ترجمهٔ عباس زارعی
۱۹کتاب نیست / علیرضا روسن / چاپ هشتم
۲۰من از گردنم بدم میاد / نورا افرون / ترجمهٔ کیهان بهمنی
۲۱نسکافه با عطر کاهگل / م. آرام / چاپ پنجم
۲۲عاشقانه/ فریبا کلهر/ چاپ چهارم
۲۳ایراندخت / بهنام ناصح / چاپ هفتم
۲۴راز شوهر / لیان موریاتی/ ترجمهٔ سحر حسابی /چاپ دوم.



نظرات 4 + ارسال نظر
فاطمه جمعه 25 تیر 1395 ساعت 06:38

بله متاسفانه. سرچ زدم و دیدم که این دو ناشر، عضو نیستن.

میدونید برای امثالِ من که عشقِ کتاب خوندن هستن، این اپلیکیشن های موبایل واقعا به دادمون رسیدن.
البته اوایل زیاد نظرم به این اپلیکیشن ها، مثبت نبود. فکر میکردم که کتاب کاغذی شرف داره به این فایل های pdf. (هرچند الان هم این نظر رو دارم!) ولی خب وقتی میشه که تو یه روز کتابی رو تموم کنم، از لحاظ مالی، خیلی کتاب های pdf که با قیمت کمتری هم هستن، به صرفه تره.
اینطوری میتونم با پولی که یه کتاب چاپی میخریدم، 2 یا حتی 3 تا کتاب pdf بخرم.
هرچند آخرش باید به این اعتراف کنم که هیچی کتاب چاپی نمیشه! اون حس گرفتن کتاب معرکس.

pdf خوب و کاربردیه.اما با تمام وجود میگم کتاب کاغذی هیچ جایگزینی نداره

فاطمه سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 01:22

راستی این عکس رو دیدم، به نظرم جالب بود. حال و روز این روزهای بچه هاست.
http://s6.uplod.ir/i/00796/xdtttckqoxot.gif

چه دردناک

فاطمه دوشنبه 14 تیر 1395 ساعت 23:14

کاشکی کتاب های شما رو هم میشد تو اپلیکیشن های کتابخونه (مثل طاقچه، خط خوان، فیدیبو) بشه خرید و راحت خوند!

فکر کنم آمو ت و شادان عضو فیدیبو و طاقچه نیستن

فاطمه دوشنبه 14 تیر 1395 ساعت 23:12

چه خوب
تبریک میگم

تشکر عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.