پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

پروژه ی شادی

یهو پریده جلوم میگه :

-مامان...میدونی روزی که بابا برام استامپ خرید چه روزی بود؟

-پارسالا بود دیگه. نه روزشو یادم نیست

-نه منظورم روز هفتگیش نیست. روز احساسیشه. میدونی چه روزی بود؟

-چه روزی بود؟

-روز شادی مردم ایران. روز مهم شادی مردم ایران. مثل همون شادی ای که مردم ایران روز آزادی خرمشهر داشتن، روزی که من استامپ دار شدم هم به اندازه ی آزادی خرمشهر برام شادی داشت. خیلی روز خوبی بود.




نظرات 1 + ارسال نظر
نیلوفر چهارشنبه 9 تیر 1395 ساعت 00:47 http://maloosak.69.mu

خیر، برکت، خرسندی، سلامت، خوشبختی و سعادت دنیا و آخرت، توشه شب قدرتان باد.
از ته دل خوشحال میشم به منم سر بزنید.
98651

آمین
همچنین برای شما
ممنون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.