پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

باحالا

میگما ... تا قبل از اینکه خانواده ی باحال بیاد خندوانه، بازیگرا از سوپر استارش تا درجه سه ، چهارشون، یه ابهت و تصویر ذهنی شیکی توی ذهن مون داشتن . اما الان با این خل و چل بازیای افراد خانواده شون ، کلا  نابود شدن رفت!

نه؟

کلا پوز ماهواره و شبکه های اجتماعی و اینا رو زدن رفت، تموم شد!!


نظرات 2 + ارسال نظر
فاطمه جمعه 21 خرداد 1395 ساعت 04:01

من که ترجیح میدم، بازیگریشون رو ببینم تا خودشون رو

قولِ شما، اون تصور ذهنی مون کلا به فنا رفت

از بازیگر و مجریش گرفته تا حتی خیلی های دیگه که اسمشون به گوشمون خورده یا از صفحه تلویزیون میبینیمشون، جدیدا اونقدری تو برنامه های تلویزیونی میبینیمشون که ممکنه بعضی ها خانوادشون رو اونقدر نبینن!

گل گفتی

نگار جمعه 21 خرداد 1395 ساعت 00:44 http://beach2016.blogskay.com

وای خدا
طفلیاولی همه سعیشون رومیکنن مردموبخندونن
مابه همینم راضی هستیم

حالا واقعا شما خنده ت می گیره یا مثل ما... ؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.