پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

پرفروش عزیز

انگار امروز روز اعترافات من است.

اعتراف می کنم که دوست داشتم اسم پرتقال خونی با ماژیک ، دست نویس شود و روی غرفه ی آموت چسبانده شود.توی لیست ایرانی ها. توی لیست ایرانی های پرفروش. توی برگه ی (برکت شد) ها.

خدا را شکر !


- پرتقال خونی بجز دو روز، در تمام روزهای نمایشگاه، جزو پرفروش های ایرانی آموت بود.

-ممنون از حمایت دوستان نازنین و کتابخوان های عزیز

-آمار پرفروش های هر روز نمایشگاه در کانال نشر آموت قابل مشاهده است.

-(برکت شد) هنوز برای پرتقال خونی اتفاق نیفتاده البته.





لیست کل پرفروش ترین های غرفه #نشر_آموت در #نمایشگاه_کتاب_تهران:


۱:#من_پیش_از_تو
۲:#پس_از_تو
۳:#پروژه_شادی
۴:#بیوه_کشی
۵:#اتاق
۶:#زبان_گل_ها
۷:#خدمتکار_و_پروفسور  
۸:#شازده_کوچولو
۹:#پیش_از_آنکه_بخوابم
۱۰:# ایراندخت
۱۱:#دختری_که_پادشاه_سوئد_را_نجات_داد
۱۲:#لی_لا_لی_لا
۱۳:#همسر_خاموش
۱۴:#عاشقانه 
۱۵:#پرتقال_خونی
۱۶:#بودن 
۱۷:#نامه_به_کودکی_که_هرگز_زاده_نشد
۱۸:#اولین_تماس_تلفنی_از_بهشت
۱۹:#انتقام
۲۰:#راز_شوهر

فایل پی دی اف کتابنامه سال نود و پنج #نشر_آموت را می توانید از کانال نشر آموت دانلود کنید
@aamout


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.