پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

فدای پوست نازکت، مادر...

چه روزهای بدی!

چند روز است تمام صورت و تن پسرک پر از کهیر شده. مدام خودش را می خاراند. پریشانم. نفهمیدیم به چه چیزی حساسیتی اینقدر شدید نشان داده.تقریبا هرچیزی که بو ، رنگ، اسانس و نشانه ای از حساسیت زایی دارد، ممنوع کرده ام برایش.

تا صورتش صاف می شود خوشحال می شویم و خدارا شکر می گوییم. تا دانه های پفکی و صورتی روی تن و صورتش ظاهر می شونذ قیافه هامان در هم می رود.

نمی دانم چه شکلی شده بودم که دیشب می گفت:

-مامان...خیلی دلت برام می سوزه ... نه؟

سعی کردم لبخند بزنم. اما ...

نظرات 3 + ارسال نظر
شیوا پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 08:53 http://sheeva.blogfa.com

بلا دور باشه عزیزم اگه زمینه حساسیت نداشته از قبل پس ویروسیه دوره ش میگذره نگران نباش

ممنون عزیزم.
حساسیت رو داره.
خداروشکر خوب شده. اما همش نگرانم باز به چیزی حساسیت نشون بده

مهری دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 19:33

عزیزم چرا دکتر نمیری ؟ شاید مشکل دیگه ای باشه کهیر معمولا گذراست این همه که نمی مونه اگزما نیست ؟یک وقت دست دست می کنی چیز مهمی نباشه . تب نداره ؟ علایم سرماخوردگی یا دردی چیزی ؟ دارو تازه براش شروع نکردی مثلا داروی تقویتی ؟ بیشتر مراقب باش

دکتر رفتیم عزیزم. همون روز اول. داروها خیلی هم تاثیر ندارن. اینطور که میگن حدود ده روز طول می کشه تا کاملا خوب بشه.
هیچ علامت خاصی از سرما یا درد نداره. دارو یا چیز جدیدی هم استفاده نکرده
خداروشکر امروز خیلی بهتر بود.

بینام دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 16:46

تست الرژی گرفتین ازش؟
دکتر فرید حسینی من بچه بودم میرفتم پیشش مشهد. نمیدونم زنده است یا نه اما فوق العاده بود

تست بگیرید مشخص میشه


خانمی که بوی نون تازه میدی برای من :) توی اینستاگرام دیدمتون. خیلی مهربونید از نوشته هاتون پیداست . موفق باشید در نوشتن

حساسیت پوست داره. اما این کهیر نمیدونم دقیقا به چه دلیلیه.
بله حتما پیگیر تست آلرژی میشم. ممنون
بین تلخی و غم این روزها، بازهم این (نون تازه). ممنون حالم خیلی بهتر شد
شما لطف دارین.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.