پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

پرتقال خونی فروش گنبدی


فکر کردین اگه من  توی گنبد ، یه وانت ببینم که پرتقال خونی می فروشه...همین طور بی تفاوت از کنارش رد میشم؟

هان؟

نخیر...زهی خیال باطل...

میرم جلو و از فروشنده ی محترمش درخواست می کنم که کتابمو  با پرتقال خونی ها آشنا کنم و عکس یادگاری بندازم. و بعد هم از خودشون در کنار کتاب و پرتقال ها...

بله!

اگه مایل بودین به اینستاگرام کتابخوار  ( ketaabkhaar)  برید و به این عکس که با کلی حجب و خجالت و اینا گرفته شده، رای بدین.


https://www.instagram.com/ketaabkhaar/







نظرات 1 + ارسال نظر
شیوا یکشنبه 22 فروردین 1395 ساعت 13:58 http://sheeva

هرچی دیروز تو کتابخوار گشتم این عکس رو پیدا نکردم لایک بزنم چرا؟

کتاب خوار رو با همین اسمی که لاتین نوشتم سرچ کردی شیوا جان؟؟ آخه یک کتابخوار دیگه هم داریم که جدای عکسهای مسابقه فعالیت می کنه
عکس خیلی رفته پایین. پیج رو بگرد

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.