پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

رییس

اصلا اعتقاد ندارم تربیتی که خرجم شده درست و بی نقص بوده. اصلا هم اعتقاد ندارم و نخواهم داشت تربیتی که خودم دارم خرج پسرهایم می کنم صحیح و بی نقص است. هرچند هم که روش خودم را برتر از اطرافیان بدانم اما بازهم خرده  انصافی در من هست که باور داشته باشم  اشتباهات و نواقص زیادی در راه و رسمم هست.

اما به شدت اعتقاد دارم که  اعتماد به نفس دادن به بچه هم حد و حدود دارد.

مامانه در مورد داروهای گیاهی حرف می زد و اعجازشان و یکی در میان ار دختر نه یا ده ساله اش سوال می کرد:

-دارم درست میگم ؟ همین ترکیب بود؟

دخترک با قیافه ی جدی و اخم آلود جواب می داد:

-نه..فلان چیز و فلان چیز بود!

مامانه با پوزش از بینندگان عزیز، ترکیب را اصلاح می کرد.

مامانه می گفت مسیر فلان مکان گردشگری از فلان جاده و فلان روستاست .  دوباره رو می کرد به دخترک و می پرسید:

-دارم درست میگم؟

-نه از فلان جاده باید رفت. از فلان جا و فلان جا هم نباید بری . جاده ش باریکه.

و چندین مورد دگر در همین طیف...

آخر سر هم باباهه از جا بلند شد و وسط حرفهای جدی من و مامانه ، کتش را برداشت و گفت:

-ما بریم دیگه. رییس وقتی دستور میده نباید نشست.

فکر کردم رییس که داشت با من حرف می زد. کِی وقت کرد ایما و اشاره کند برای باباهه. اما وقتی دیدم مامانه هم دارد به دخترک نگاه می کند، دوزاری ام افتاد که رییس همانا همین دخترک نه -ده ساله می باشد و بس!



-خدایا من چقدر بدجنس شده ام. هی در پوستین خلق افتاده ام و هی ....

العفو!!!


نظرات 1 + ارسال نظر
ارمناک .آرشا سه‌شنبه 24 فروردین 1395 ساعت 22:09 http://qazxcvb919.blogfa.com/

سلام
چه جالب ...
یه وقتهایی مثل این روزها برای من بازاری که ار نیست جمعست...
خوشم میاد بخونم دست نوشتها رو نه اینکه کپی پست ها رو ...
فکر کنم این هم ببینی بیشتر خوشحال میشن...

http://www.digikala.com/Product/DKP-135732//%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D9%BE%D8%B1%D8%AA%D9%82%D8%A7%D9%84-%D8%AE%D9%88%D9%86%D9%8A-%D8%A7%D8%AB%D8%B1-%D9%BE%D8%B1%D9%88%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D9%88%D8%A7%D9%86%D9%8A


لینکش خیلی طولانیه ...
مبارک باشه ....
امیدوارم که موفقیتهای بیشتری از شما ببینم ...
من هم یکی ازشون سفارش دادم...
شاد باشی...

سلام بر شما
دی جی کالا و فروش کتاب؟
نمیدونستم کتاب هم دارن. ممنون که لینک فرستادین. خوشحام کرد.
امیدوارم کتاب رو بخونین و نظرتون را بگین
ممنون از لطف شما

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.