پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

امحای 31 تن میوه ی خارجکی

کلی میوه ی تیشان فیشان و کلاس بالا و بالاشهری پسند و  گرون گرون و  از آب گذشته  و سر سفره ی از ما بهترون نشسته ، امحا شد.

قاچاق بودند. فی الواقع قاچاقی وارد شده بودند.

کاری نداریم که خوردن میوه ای به نام دراگون (اژدها) و ... و ... جیز می باشد چون گرون بوده است، اما نمی شد اون میوه ها رو به مرکزی، موسسه ای، جایی، کسانی که دستشون به سیب گندیده و کرمو هم نمی رسه رسوند؟ نمی شد هدیه کرد بهشون؟ حالا قول می دادن با خوردن میوه های آنچنانی، سطح توقعشون رو بالا نبرند و  معتادش نشن و دوباره درخواست ندن. واقعا نمی شد؟

امحا  با بولدوزر و لودر و افتخار به این عمل شجاعانه و  توی بوق و کرنا کردن از شبکه های مختلف در ساعات خبری، لذت بیشتری داشته شاید!

واقعا نمی شد؟

*

امحای تریاک و شیشه و سی دی و فیلم مستهجن و رسیور و غیره رو  میشه پدیرفت اما ... میوه؟؟؟ میوه ؟؟؟


اینجا



نظرات 1 + ارسال نظر
biiitaaa پنج‌شنبه 20 اسفند 1394 ساعت 20:39 http://maloosak.69.mu

با وبلاگتون خیلی حال کردم بقول خودمونیا دمتون گرم
واقعا وبلاگ محشری دارین بازم تشکر میکنم
امیدوارم به سایت ماهم سری بزنی شاید به دردتون بخوره یروزی
به امید دیدار
98561

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.