پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

خونه تکونی چی است؟؟؟ :)

کمپین های مدل به مدل رو دیدین؟

کمپین ِ( نه به گوسفند قربونی کُنون عید قربون)

(نه به ماهی قرمز عید نوروز)

این سال ها هم  که (نه به سبزه  ی گندم و عدس و ماش و ... عید نوروز...)

آسفالت شدیم بس که پیام های فرت فرت در مورد سبزه و ماهی میاد از گروه های مختلف فرهنگی و غیر فرهنگی...

عاقا ما که اهل کمپین بازی نیستیم.

اما عایا... کمپین (نه به خونه تکونی در اسفند ماه)ندارین یه وقت؟

من عضوش میشم ها...

گفتم که اگه دارین...منو هم خبر کنید

بخدا خععععلی خسته ام. خعععلی.

خونه تکونی چی بود دیگه؟؟؟

ایشششش




نظرات 2 + ارسال نظر
یه دوست دوشنبه 17 اسفند 1394 ساعت 22:22

واقعا که خونه تکونی خر است

بینام دوشنبه 17 اسفند 1394 ساعت 07:44

خیلی با مزه نوشتی نان تازه خودمان ... منم خسته ام تازه اگه کمپین عید دیدنی نریم هم باشه من پایه ام

این تعبیر (نان تازه ) خیلی دل منو می بره
نه..عید دیدنی دوست دارم. مهمون اومدن رو هم دوست دارم.
همون خونه تکونی ... است رو راه بندازیم
شا هم خسته نباشی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.