پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

خرید رمان پرتقال خونی

برای خرید رمان پرتقال خونی می توانید با  شماره های زیر تماس بگیرید:


نشر آموت:

خرید تلفنی کتاب


66496923

66499105
09360355401
خرید صد هزار تومان به بالا
ارسال رایگان/ سراسر ایران




یا از طریق پخش ققنوس تهیه فرمایید:

پخش ققنوس


وارد قسمت جستجو شده. اسم کتاب را سرچ کنید و ...




نظرات 3 + ارسال نظر
asdf یکشنبه 23 اسفند 1394 ساعت 11:52

خب حتما باید شناس باشه که به فکر شما باشه؟ناشناسا نمیتونن؟

البته دوباره فکر بد نکنی ها ولی من شمارو نمیدونم چرا و چه علت خیلی دوست میدارم (با اینکه از خود راضی و بداخلاقی) برای این ناخداگاه دلم میسوزه عکساتو کسی ببینه میفهمی؟

فکر کنم بهتره دلسوزی و مهربانی تون رو ببریدن برای جاهایی که از خود ناراضی و خوش اخلاق هستن
موفق باشین

asdf چهارشنبه 19 اسفند 1394 ساعت 12:37

ای خـــــــاک عالم که داری اینجوری عکساتو پخش میکنی..

یه وقت فکر بد نکنی................ من چون دلم سوخت اینجوری میگما



ای خاک عالم که ناشناس دلت میسوزه

خوشبین جمعه 14 اسفند 1394 ساعت 09:26

چقدر عالی، چقدر عالی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.