پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

پشت کوچه های تردید

بالاخره ایشون هم رسید به دستم 

توزیع کتاب شروع شده.

در صورت تمایل می تونید مستقیما از نشر شادان سفارش بدین

شماره تماس    88241020



پشت کوچه های تردید

پروانه سراوانی

نشر شادان



نظرات 3 + ارسال نظر
پرستو پنج‌شنبه 29 بهمن 1394 ساعت 22:08 http://silvermemories.blogfa.com

سلام
تو نمایشگاه سال بعد میتونم پیداش کنم؟
خودتون هم هستید آیا؟

سلام
بله. حتما. به نشر شادان سر بزنید. حتما در نمایشگاه می بینیدش
من هم ...معلومه که میام نمایشگاه. مثل تمام این سال ها میام. اما روزش رو دقیقا نمیدونم. احتمالا مثل همیشه اولین جمعه ی نمایشگاه

یه دوست سه‌شنبه 27 بهمن 1394 ساعت 10:19

سلام دوست جونی شرمنده مزاحمت شدم امروز من زنگ زدم به نشر گفتم امضا شده میخوام گفتن نمیشه ؟آخه من دوست دارم امضای شماهم باشه یه یادگاری خوب از بهترین دوست مجازی

سلام عزیزم
چه بد!!
برای یک دوست نازنین اینکار رو انجام دادن و من کتاب امضا کردم براشون
نمیدونم..شاید روال کار نشر اینطوریه
خیلی بد شد

سلام خانم سراوانی
لینک خرید اینترنتی کتابتون رو در وبم قرار دادم. امیدوارم که استقبالِ خوبی بشه.

سلام برشما
ممنون
خیلی لطف کردین
انشالله

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.