پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

همدلی و همزبانی

جلسه ی امروز مدرسه ی پسر بزرگه ، بعد از دادن کارنامه های درخشان


آقای مشاور:

-فکر نکنید هرکس اهل نماز روزه  ست, آدم کامله. آدم باید آدمیت داشته باشه. اخلاق و شرف داشته باشه.

-بچه ی شما اهل تلگرام و ایمو و اینستاگرام و ... هست. نمی تونید جلوشو بگیرید. خودتون هم اهلش بشین. یاد بگیرید که بتونید لااقل نظارت داشته باشین.

-خودتو  دانای مطلق ندون. برای بچه حکم صادر نکن. بچه باید بلد بشه خودش برای خودش تصمیم بگیره. وگرنه 23 ساله میشه. توی دانشگاه هنوز رفتارش مثل بچه های دبستانیه. مثل بچه های راهنماییه. بزرگ نشده هنوز.مشورت بخواه ازش. به مشاوره ای که داده احترام بذاز.عمل کن.


آقای مدیر:

-اگه می خوای بچه نره سراغ تلگرام و اینستا و ایمو و ... ، فقط نماز!

-اگه می خوای بچه توی تلگرام و ایمو و .... فیلمای بد نگاه نکنه، فقط نماز !

-اگه می خوای من ، وقتی میای مدرسه در مورد بچه ت سوال کنی، بهت جواب بدم، بچه ت باید فقط نماز!

-بچه رو به خودش ول کنی که چی؟ منو بابام یاد داد نماز بخونم. گفت وظیفته . بخون. خوندم. سوال جوابم نداریم. وظیفته. باید بخونی.نماز!



اوایل جلسه:

آقای مشاور:

-چیز خاصی در این مورد نگفت


آقای مدیر:

-بچه های ماها رو توی سن بدی از هم جدا کردن. دختر پسر رو از دبستان از هم جدا کردن. توی سنی که باید همو بشناسن و خصوصیات همو بلد بشن از هم جدا کردن. هرکدوم برای اون یکی شدن لولو خورخوره. بعد توی دانشگاه که سن جدا کردن و مراقبت کردنه، یهو همه رو ول می کنن که با هم باشن. دخترای ما الان توی دبیرستان توی فکر پسرای مردمن . پسرامونم توی دبیرستان توی فکر دخترای مردمن. توی دانشگاه هم که خدا بده برکت. هیچی جلودار نیست.



نظرات 1 + ارسال نظر
sahar دوشنبه 12 بهمن 1394 ساعت 15:20 http://sahar.info.tm

وب خیلی خوبی دارین هم وبتون هم قالبتون خییییلی قشنگه
56168

سلام
ممنونم
عاشق این قالب هستم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.