پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

پشت کوچه های تردید

جلدشو ببین     


#پشت_کوچه_های_تردید

#پروانه_سراوانی

#نشرشادان







نظرات 6 + ارسال نظر
+ دوشنبه 12 بهمن 1394 ساعت 01:51

سلام

من هنوز اون کتابتو تهیه نکردم تو کتاب جدید نوشتی؟
اون کتابت اولت به من نفروختی اما کتاب جدید نوشتی برای دیگران راحت هم تهیه میکنن..تو تبعیض قائل شدی. من چه گناهی کردم منو اذیتم میکنی؟فقط بلدی بترسونی منو ؟پلیسی که از موقعیتش سو استفاده کنه اصلا خوب نیست.

شاید فکر کنی دارم اذیتت می کنم ولی اصلا اینطور نیست.
اینکه فکر میکنی من دارم اذیتت می کنم ولی همیشه جوابمو میدی این نشون میده پلیس مهربونی هستی.

ولی از اینکه کتابتو به من نمیفروشی و کتاب جدیدم مینویسی و من هیچکدومو ندارم ناراحتم

سلام
شما وقت زیادی برای فانتزی و تخیل دارین
من ندارم بخدا
شاد باشی

هامون سه‌شنبه 6 بهمن 1394 ساعت 12:00

تب ریک

تشکر

شیوا پنج‌شنبه 24 دی 1394 ساعت 23:30 http://sheeva.blogfa.com

باز هم مبارک عزیز دلم با ارزوی موفقیتهای بیشتر و بیشتر

قربونت شیوا جان
ممنون از مهربونیت

نائیاد چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت 20:54 http://dargozar.blogfa.com/

soodabeh چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت 19:19

موفق باشی عزیزم .بی صبرانه منتظریم

ممنون شیرین شیرینا

یه دوست یکشنبه 20 دی 1394 ساعت 14:58

تبریک عزیزم تبریک
معذرت ها چند روزه نوشته هاتون کم شده
امیدوارم در کمال سلامتی باشید 21

سلام
ممنونم عزیزم
بله درست میگی
کمی گرفتارم
شما هم همینطور
آمین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.