پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

آمین

رَبِّ اشْرَحْ لِی صَدْرِی

وَیَسِّرْ لِی أَمْرِی

وَاحْلُلْ عُقْدَةً مِّن لِّسَانِی

یَفْقَهُوا قَوْلِی



این روزها آماده ی انفجارم.. مثل یک مخزن گاز توی یک کلاس تاریک

نظرات 2 + ارسال نظر
شبنم سه‌شنبه 8 دی 1394 ساعت 11:16

سلام بر شما
یاد می آری که نوشتی روزی
کلامی با ژرف ترین ایقان و باور

"نازنین ترین رفیق،
قدیمی ترین دوست،
صاحب گرم ترین دستهای دنیا...
صبور باش..و تاب بیاور..."

اینک باز یاد میدارم ترا
از گرمترین گرمی آن دست
آن صبر و شکیبایی خودرا
یکبار دگر در خاطر خود یاد کن و
دل خود، آسوده بیاور

سلام عزیزم
ممنونم از این همه مهربونی
خیلی خیلی ممنون

یه دوست دوشنبه 7 دی 1394 ساعت 19:44

سلام عزیزم

هزاران بار آمین دعا میکنم برات هر مشکلی داری خیلی زود برطرف بشه

سلام عزیزم
ممنونم از دل مهربونت
خیلی ممنونم
آمین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.