پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

یلدا

یلدای 94




یه نفر هم هست که قبل چیده شدن میز ، ناخنک می زنه!



موقع عکس گرفتن هم ناخنک می زنه!




نظرات 5 + ارسال نظر
سحر چهارشنبه 23 دی 1394 ساعت 02:53

شناختی منو پری نازنینم؟

نه متاسفانه

سحر یکشنبه 20 دی 1394 ساعت 01:27

دلتان گرم و جمعتان جمع پری نازنینم.

سلام
ممنونم عزیزم
همچنین برای شما
آمین

لعیا چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 21:16 http://ahstan.blogfa.com/

مبارک باشه پری جون.عکس شب یلدای منم تو وبمه.هر چند به پای مال شما نمیرسه

سلام عزیزم
ممنون
برای تو هم همینطور
ای جانم.. کار تو خیلی زیبا و دیدنی شده.آفرین. آفرین.
خیلی هنرمندی

فرشته چهارشنبه 2 دی 1394 ساعت 00:47

چه با سلیقه..
چرا کیک نپختی خانووووم؟!

سلام
ممنون
تا حالا برای یلدا کیک درست نکردم و نخریدم

ملود سه‌شنبه 1 دی 1394 ساعت 16:49

اومدم

چون دلم میخواست یلداتو ببینم

مثل همیشه عالی و با سلیقه

خونت گرم و پر امید پروانه جان

توجه کردی
من اینجا امضا دارم

امضام:

خوش اومدی ملودی امضا دار عزیزم
ممنون نازنین. تو خیلی محبت داری
آمین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.