پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

سرگرمی

سرگرمی این روزهای سرد






نظرات 2 + ارسال نظر
مامان فاطمه شنبه 28 آذر 1394 ساعت 01:01

نوع یافت رو که شما وقت نداری که بگیخانمی گفتم لباسو کاش بازتر کرده بودید و عکس میگرفتید که معلوم شه چه لباسیه فربونت برم

بافت آبیه پیچ چهارتایی و ساده بافی هست. قراره انشالله پلیور پسرونه بشه.هنوز اونقدری ازش بافته نشده.
رنگی رنگیه هم کاموای اسپورته. داره ژاکت زنونه میشه. تنه ی جلو و عقب بافته شده. یک آستین رو هم بافتم. آستین دوم همینطوری مونده. مدلش هم تیغ ماهی هست.تموم که شد عکس کاملش رو میگذارم

مدلش رو اینجا یاد داده

http://www.woolen.ir/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D9%81%D8%AA-%D8%AA%DB%8C%D8%BA-%D9%85%D8%A7%D9%87%DB%8C/

مامان فاطمه جمعه 27 آذر 1394 ساعت 02:54

سلام عزیزم.کاش ی عکس واضحتر میزاشتی.

سلام عزیزم
منظورت از واضح تر، مدل بافت هست یا نوع لباسی که داره بافته میشه؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.