پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

سوالات پسرک از خدا

پسرک این روزها سوال های بنیادی می پرسد. جهان بینی و ایدئولوژی ل دارد شکل می گیرد انگار.


-مامان به نظرت عجیب نیست که خدا رو کسی نیافریده، بعد خودش می تونه کل جهان رو بیافرینه؟ مگه میشه کسی بدون آفرینش به وجود بیاد، بعد اونقدر قدرت داشته باشه که بتونه همه چی رو بیافرینه؟

-مامان  اگه دوستِ آدم بره بهشت، بعد خود آدم بره جهنم، به نظرت دوست آدم می تونه به خدا بگه که دوستمم بیار بهشت..بعد خدا هم به حرفش گوش بده، آدمو بیاره توی بهشت؟

-مامان به نظرت من بهشت میرم یا جهنم؟

-مامان وقتی من برم بهشت به نظرت می تونم از خدا بخوام که برام توضیح بده چطوری خودش بدون آفرینش به وجود اومده و این همه قدرت داره. فکر کنم اونم دوساعت برام توضیح بده و واقعیت رو بگه.



*


از دو حال خارج نیست. یا پسرکم دارد مسایل مهم و اصلی زندگی اش را یکی یکی حل می کند، یا کاری کرده که فکر می کند مستوجب وجوب جهنم برای بچه های 9 ساله است. بروم ته و توی این دومی را دربیاورم بهتر است!!



نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.