پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

شهرام کام فر ، شَرّت کم آقا!

-مامان مشروب چیه؟

چپ چپ نگاهش می کنم. می گوید:

-خب یعنی چی؟ مشروب چیه؟ الان توی کیمیا گفت شهرام کام فر مشروب خورده!



دو روز بعد:


-مامان..مست یعنی چی؟

چپ چپ نگاهش می کنم.می گوید:

-خب یعنی چی؟مست یعنی چی؟ الان توی کیمیا گفت شهرام کام فر مست بوده!



*


سوال های پسرک ، جواب های سخت دارد. ساده جوابش را می دهم. آقای پدر و پسر بزرگه چپ چپ نگاهم می کنند.


نظرات 1 + ارسال نظر
لبخند ماه چهارشنبه 20 آبان 1394 ساعت 14:44 http://labkhandemah.blogsky.com

چه جالب. سوال پسر منم همین بود. مامان مشروب چیه؟! چی باید جواب می دادم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.