پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

سخنگوی دولت

پسرک نشسته دارد تکرار نفس گرم را نگاه می کند.

مرجانه گلچین پشت فرمان ماشین نشسته و دارد با بغل دستی اش حرف می زند.

پسرک می گوید:

-من این خانومه رو می شناسم. سخنگوی دولته. مگه سخنگوی دولتم می تونه بیاد سریال بازی کنه؟

هرچه می گویم این خانومه سخنگوی دولت نیست قبول نمی کند و می گوید:

-به جون خودم این خانومه سخنگوی دولته!


.

.

بالاخره با یادآوری سریالهای قبلی، مرجانه گلچین رو می شناسد . می گوید:

-این خانومه توی این سریال خیلی جدی شده. اصلا بهش نمیاد!



*

وقتی بچه ات خانم افخم را می شناسد و کلا اطلاعات سیاسی اش بیشتر از اطلاعات سینمایی اش است، باید نگران باشی؟


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.