پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

همرنگی باجماعت فین فینو !

آیا وقتی تمام شاگردان سال دومی ات سرما خورده اند یا تیک فلو  ( take flue )   ، وقتی تمام شاگرادن سال سومی ات سرما خورده اند یا تیک فلو ، وقتی بیشتر همکارانت حتی آنهایی که هشت و نه ماهه باردارند ، سرماخورده اند یا تیک فلو ، وقتی پسرهایت سرماخورده اند یا تیک فلو، تکرار  می کنم: آیا!!

آیاسرما نخوردن تو کار درستی است؟

خب معلوم است که نیست!

به همین دلیلٰ از هفته ی اول مهر سرما می خوریم و هر هفته نوع جدیدی از ویروس های عربی ، ترکی، و خلاصه تمام نقاط آسیایی را مورد آزمون و خطا قرارمی دهیم تا ببینیم این بینی زحمی و سینه ی خس خس کن و سر دردمند،‌ راه به کجا خواهد برد. بر بالین آرامش و سکینه قرار خواهد گرفت یا همواره  همنشینی با آمپولها و قرص ها و دمنوشها را ترجیح خواهد داد؟


والسلام!




نظرات 2 + ارسال نظر
هامون شنبه 16 آبان 1394 ساعت 17:31

قرص های گیاهی
آلتادین و فیتوکلد رو هم امتحان کن

ضرر ندارن

آبگیرِ کوچک پنج‌شنبه 14 آبان 1394 ساعت 15:00

سلام پری بانوی عزیزمهربون مهربونم
الهی سلامت باشین (الهی آمین)
مواظب خودتون باشین یه عاااااااااالم
پری بانو جووونم .. آقا پارسایی جان جانم چطوره ؟
راستی من از دیروز می خوام روز دانش آموز رو به نیما جانِ موفق و آقا پارسایی جانِ موفق تبریک بگم
اما یه جور عجیب غریبی یادم نمیموند !با وجود اینکه توی خوابم یادم بودآ.
با یه روز تأخیر و با یه عالم معذرت قد همه دنیا تبریک میگم به هر دو آقای خوش قلب و موفقِ پری بانو جانم
الهی موفق ترین باشن و خدا پشت و پناهشون (الهی آمین )

سلام عزیزم
ممنونم از اینکه اینقدر مهربونی . لطف داری
خیلی خیلی ممنون برای روز دانش آموز

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.