پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

خرید اینترنتی کتاب (صبحانه ی دونفره)

این هم  یک راه دیگر برای خرید کتاب شعرم.

.

.

.


یعنی می خواهید بگید که تا حالا نخریدید کتابمو؟؟؟

وای بر شما...

.

.


سریع تر بخرید..



اینجا  کلیک کنید


همچنین، از پخش ققنوس و پخش  صدای معاصر هم می تونید این کتاب رو سفارش بدین.


یکی از مراکز فروش کتاب های  شعر در تهران : خیابان انقلاب- پاساژ فروزنده - خانه ی شاعران جوان




نظرات 4 + ارسال نظر
+ جمعه 29 آبان 1394 ساعت 19:51

اسم من برای سفارش لازمه؟
اگه اسممو نگم برام نمی فرستی؟

منظورم دقیقا اسم نبود. آدرس یا نشانی ای بود که بشه بهش کتاب فرستاد.

.
.
خب..بله..ممکنه برای کسانی نخوام این کار رو انجام بدم

+ دوشنبه 25 آبان 1394 ساعت 17:06

سلام

خب تو برام میفرستی؟


چندتایی میخواستم..
برای سفارش باید چیکار کنم؟

سلام
اول اسم شما رو بدونم.

جواهربازار جمعه 22 آبان 1394 ساعت 14:47 http://bazarjavaher.rozblog.com/

سلام
لطفا به ما سر بزنید
مایل بودین تبادل لینک کنیم

+ شنبه 16 آبان 1394 ساعت 15:04

سلام
من کتاب امضا شده میخوام برام میفرستی؟
چطوری سفارش بدم؟

سلام.
می دونم که ناشر و پخش اینترنتی ، کتاب امضا شده ندارن
فکر می کنم باید خودم برات ارسال کنم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.