پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

حلال زاده به دایی ش میره

من دو سال از رضا بزرگتربودم.وقتی رضا کلاس  دومی بود شروع کرد با روش خاص خودش برگه های امتحانی رو جواب دادن.

وقتی جواب سوالی رو نمی دونست، جلوی سوال می نوشت : ( نمی دانم)

معلمش عصبانی می شد و دعواش می کرد. یک بار هم مامان  رو خواست مدرسه.اما رضا زیر بار نمی رفت و باز هم به نوشتن (نمی دانم) ادامه می داد. وقتی بهش می گفتم :

-ننویس (نمی دانم. اصلا هیچی ننویس. چرا می نویسی؟ معلمت عصبانی میشه. انگارداری مسخره ش میکنی.

جواب می داد:

-وقتی نمی دونم باید بگم (نمی دانم) . وگرنه معلمم فکرمی کنه عمدا جواب ندادم.


×


دیشب داشتیم پیک آدینه ی پارسا رو سر و سامان می دادیم. مراقبش بودم که سوالات ر. درست بخونه و درست حلش کنه.

یکی از سوالات فارسی این بود:

(دردرس چغندرپربرکت، از کدام جمله خوشت آمده؟ آن را بنویس! )

دیدم این سوال رو جواب نداد و رفت  سراغ سوال بعدی. بهش گفتم: اول اینوجواب بده. سوال رو براش بلند خوندم. و گفتم:

-خب..از کدوم جمله ش خوشت اومد؟‌ همونو بنویس.

گفت:

-هیچکدوم!!

-جان؟؟ یعنی چی هیچ کدوم؟؟

-خب از هیچ جمله ش خوشم نیومد دیگه. آخه این یه داستان معمولیه. من باید از چی ش خوشم بیاد که بنویسم؟ از هیچ جمله ش خوشم نیومد دیگه. الکی بنویسم خوشم اومد؟ هیچ جمله ش برام جالب نبود!

داشت حق به جانب حرف می زد. من هم حق به جانب گفتم:

-خب بنویس هیچکدام!



×


البته بعدش تصمیم مشترک گرفتیم  که این جمله رو بنویسه:

(چغندرک..چغندرک..آی شیرینک..از دل خاک بیرون بیا...به یک تکان..یا دو تکان..یا سه تکان...)  



نظرات 1 + ارسال نظر
تک طراحان جمعه 8 آبان 1394 ساعت 15:19

با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مدیر محترم سایت
من قاسم نظرپور هستم از کرمانشاه و کارشناس ارشد رشته مکانیک هستم من مدرس نرم افزار کتیا هستم وموسس شرکت تک طراحان تا حالا فایل های متعددی به صورت مالتی مدیا ایجاد کردم. من قصد دارم هر چه سریعتر این فایل ها رو بفروش برسونم البته کارهایی هم انجام دادم از قبیل رفتن به فرهنگ و ارشاد برای مجوز ساخت سی دی اما یه پروسه بسیاری طولانی رو داره و اینکه هزینه شم سنگینه با شرکت بهکامان هم تماس گرفتم که اسپانسر مالی من بشه که ازکارهای من یک پک آموزشی به صورت مالتی مدیا بسازیم و بفروشیم اما متاسفانه اون ها هم دست رد به سینه من زدند و گفتن که هزینه این کار بالاست و یه ریسک هستش اگه سرمایه گذاری کنن ممکن فروش قابل توجهی نداشته باشه
اومدم خودم یه شرکت طراحی ثبت کردم و همچنین یه سایت زدم برای شرکت
الان خواستم یه پیشنهاد بدم به شما و بگم همکاری کنید که این فایل ها رو بفروشیم
و شما هم یه قسمت سهم داشته باشید از فروش . یه سهم شما دو سهم من
فایل های من کمتر از 9000تومن نیستند و هر فایلی که فروش برسه سه هزار تومن به شما میرسه
یعنی اگه یه دونه از فایل های من هزار مرتبه فروش بره 3000000تومن فقط سهم شما میشه
اگه موافق به همکاری بودید خبرم کنید
یا اینکه نویسنده سایت من بشید و به ازاء هر مطلب و مقاله آموزشی که در سایت قرار میدید دویست تومن از ما دستمزدبگیرید
و یا اینکه فایل های آموزشی سایت ما رو در وبلاگ خودتون تبلیغ کنید و لینک بدید به ازاء هر فروش 30درصد پورسانت بگیرید .اگر دنبال کسب درآمد از اینترنت هستید حتما با ما تماس بگیرید
اینم شماره های من
09015213050
09189955306
و آدرس وب سایتم
www.taktarahi.ir
و ایمیلم :
Ghasemnazarpour15800@gmail.com

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.