پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

(صبحانه ی دونفره ) در مشهد

دوستان نازنین مشهدی


که مایلند کتاب شعرم ( صبحانه ی دونفره ) رو داشته باشند،

نشر مایا در نمایشگاه کتاب مشهد غرفه داره. کتاب صبحانه ی دونفره رو هم  نمایشگاه آوردن.



- ملودی... نسرین مدیونین  فکر کنی منطورم  شمایین




نظرات 2 + ارسال نظر
لعیا جمعه 8 آبان 1394 ساعت 17:31 http://ahstan.blogfa.com/

دیروز توی نمایشگاه کتاب از جلوی انتشارات مایا که رد شدم کتابتو دیدم.حیف که غیر خودم هیچکدوم از دوستا و خانواده ام اهل شعر نیستند وگرنه صدتا ازشو بر می داشتم.وقتی رسیدم خونه نشستمو چندتا از شعرهای مورد علاقه مو که تو کتابت بود خوندم.
امیدوارم کتاب "پرتقال خونی"یت چاپ بشه.اگه چاپ شد اولین نفر به من بگو

سلام لعیا جان
خوب شد مطمئنم کردی که کتاب توی نمایشگاه بوده. واقعا خبر خوبی بودو به جا. ممنون
عزیزمممممم.... ممنون از محبتت
قبل ار پرتقال خونی...خبرای خوب دیگه ای هم هست انشالله.
با کمال افتخار خبرش رو اعلام خواهم کرد
افتخار به داشتن دوستای خوبی مثل تو

نسرین نفیسی جمعه 8 آبان 1394 ساعت 09:22

اووووووووووووف عاشگتمممممم

ما بیشتر

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.