پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

ممنون

یک نفر با اسم خودم برایم این پیام را گذاشته:


سلام
خوبی پروانه
چه خبر
بهتر شدی
تبریک بابت کتابت
یکیشو واسم امضا بزن بفرست

بچه ها خوبن؟
مراقب شوهرت هستی؟

مواظب منم باش
خیلی به من برس
ورزش رو فراموش نکن برای من خیلی مفیده
به گیاهامم برس
اون آناناست رشد کرد؟


چه حالی داره این نامه


یعنی اسم و فامیل خودم را بجای فرستنده ی نامه نوشته و برای من از طرف خودم اینها را نوشته. البته اسم خودش را هم آخر پیامش نوشته.

خواستم بگویم که حالم را خیلی خوب کرد. ممنون

کلی به این خلاقیت نژادی خندیدم.

راستی آناناس..

توی خاک کاشتمش. اما گندید. کاش توی همان  آب نگهش می داشتم. طفلی سبزکم را دستی دستی کشتم :(

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.