پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

خبر خوب

خب وسط این روزهای کوفتی و لعنتی... یک خبر خوب می تونه حال آدمو بهتر کند.

توی وبلاگ  آذر عزیز، راه پیدا کردن آرشیو وبلاگ قبلی رو پیدا کردم.

البته قبل تر یه دوست نازنین ، سایت آرشیو رو بهم معرفی کرده بود، اما از اونجایی که اطلاعات نتی من در حد جلبک هم نیست، بلد نبودم چطوری آرشیوم رو از توی سایت پیدا کنم.امروز توی وبلاگ (یادداشت های یک دهه چهلی) تونستم راهش رو بلد بشم.

ممنون از آذر عزیز که موضوع رو مطرح کرد

ممنون از آقای امیررضا که راه حل رو توضیح دادن.

                                 
- مهم تر از آرشیو (پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من) ، وبلاگ مادرانه م بود که تموم خاطرات پارسا از پیش دبستانی و بخصوص کلاس اولش، رو بلاگفا قورت داده بود. و من ازش هیچ کپی ای نداشتم و مدام خودمو سرزنش می کردم.

به لطف این راه حل امروز، تموم مطالب رو یافتم و کپی کردم توی وبلاگ و یه آرشیو هم توی  word برای خودم درست کردم!



-خوشی ِ بزرگی نیست، اما برای بهتر شدن حال آدم ، خوب است! شکر

نظرات 3 + ارسال نظر
امیررضا چهارشنبه 6 آبان 1394 ساعت 12:51 http://rainywalk.blogfa.com

سلام
امیررضا هستم
امیدوارم بتوینم همیشه باعث خوشحالی و شادی انسانها باشیم


درپناه خدا

سلام
زنده باشین. لطف بسیار بزرگی کردین.
انشالله همیشه شاد و سلامت باشین.

آذر چهارشنبه 6 آبان 1394 ساعت 08:46

خدا رو شکر . منم برات خوشحال شدم

آبگیرِ کوچک دوشنبه 4 آبان 1394 ساعت 16:05

سلام پری بانوی عزیز مهربون دلم
باور می کنی خیلی خوشحال شدم
خدا میدونه چقدر دلم می خواد آرامش داشته باشی و حال خودت عزیزمهربونم و حال همه کسانت خوبِ خوب باشه

سلام مریم گلی نازنینم
مرسی که این همه مهربون و نازنینی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.