پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

موهاش در باد رها خواهند شد

امروز که حموم رفت، تموم موهاش ریخت. تموم موهاش :(

اومد بیرون و کلی گریه کرد. :(




به فرزانه ی عزیزم

زیباییای تو به موهات نیس
به طرح لبخند روی لبهاته
آتیش نزن این قلب کوچیکو
با قطره اشکی که توو چشماته

زیبای من یه کم تحمل کن
این روزای بد هم تموم می شه
هیچ چاره ای با گریه کردن نیس
 این لحظه هاته پاش حروم می شه

دردت به جونم کاش هر لحظه
توو دردهات همراه تو بودم
امشب چه جوری مرهمت باشم
امشب که اشکات کرده نابودم

مثل بهاری که میاد بازم
موهاتو روی شونه می ریزی
این روزای بد هم تموم می شه
می رن روزای تلخ پاییزی

زیباییای تو به موهات نیس
به طرح لبخند روی لبهاته
می خوام ببینم داری می خندی
برق امید تنها توو چشماته


میناسراوانی



مینا گفت: هر خطشو با گریه نوشتم.




نظرات 5 + ارسال نظر
یه دوست دوشنبه 4 آبان 1394 ساعت 17:43

خیلی هنرمندانه شعرشون نوشتن آفرین مینا خانم درد وغم وامیدواری توش احساس میشه با خوندش اشک توچشمام جمع شد
انشا... هر چه زودتر حالشون خوب بشه وشما بیاین وخبر سلامتی شون بنویسین آمین

باز هم آمین
هزار بار آمین
ممنون عزیزم
انشالله

آبگیرِ کوچک دوشنبه 4 آبان 1394 ساعت 16:15

شام غریبان شمع روشن کردم برای پری بانوی عزیزم و پارسایی شیرین شیرینای دلمو نیما جان جان عزیزم
و شمع روشن کردم برای سلامتی پدر و مادرتون و زنبورک و نیکا و خواهرها
و شمع روشن کردم برای سلامتی کسی که آرزوی سلامتی و بهبودش رو دارید و میفهمم حالت رو
دعا می کنم سلامت بشن و دل مهربون مهربونِ طلا طلات شاد بشه شاد بشه شاد بشه شاد بشه
هر روز امیدوارانه دعا می کنم
پری بانو جانِ جان .....

فدای تو که مهربونی هات همیشه منو شرمنده می کنه
ممنون که همه مونو یادت بود
ممنون که اینقدر بی ریا، خوبی
تموم آرزوهای قشتگت رو برای تو و خانواده ت دارم عزیزم

ablomof یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 22:06 http://ablomof.blog.ir

سلام
آرزوی سلامتی براشون دارم و موهایی خرمن خرمن و لبخندی پایدار !

سلام
آمین
ممنون از مهربانی شما

پاپیون یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 20:37 http://oinion.blogsky.com

لعنت به این سرطان....


امید که مریضتون هر چه زودتر صحت بیابه

می دانم خدا از وسعت تمام دلتنگیها و نومیدی ها و دل آزردگی هایم بزرگ تر و مهربان تر است.

آمین
آمین
آمین
ممنون
مطمئنم که خدا این آرزوهای خوب رو می شنوه و اجابت می کنه
آمین

نسرین نفیسی یکشنبه 3 آبان 1394 ساعت 14:18

خدایا به حرمت مهدی فاطمه تمام مریضا رو شفابده :(

آمین
آمین
آمین
ممنون عزیز دلم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.