پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

رجیم


- م خیلی ساله که داره کالری غذاها و شیرینی ها و میوه ها و خوراکی ها رو می شمره. از آجیل عید بگیر تا سحری و افطاری ماه رمضون، همه رو اول از نطر کالری اسکن می کنه و بعد از شمردن میزان کالریش، یه دونه می خوره. با عذاب وجدان بسیار! انواع و اقسام رژیم های افراطی و سالم و ناسالم رو روی خودش امتحان کرده. ورزش هم می کنه. شبها پیاده روی میره. مورد داشتیم بعد از افطار هم باشگاه می رفته!

-س تازگی ها افتاده توی خط رژیم و لاغری. یکی باید بهش بگه تو قراره چی رو لاغر کنی دقیقا؟؟؟ آینه ها تون خرابن احتمالا! آب میوه های رژیمی( کرفس و هویج! ) ،غذاهای رژیمی ( مواد ترشی مخلوط بدون سرکه ، شامل گل گلم، هویج، کرفس، و..) ، ورزش های سنگین  فیتنس که باعث ورم مچ دستش میشه، و در به در دنبال حلقه ست که بچرخون و برقصونش کمرو !!!

 

- ف مدتیه رفته تو کار رژیم. می خواد مانکنی بشه واسه خودش. رژیم تخم مرغ و شیر و جعفری کرفس و ... رو امتحان کرده. دروغ چرا؟ رژیم شیرش با مخالفت شدید روبرو شد. دست مخالفش رو می بوسم!! رفته حلقه هم خریده و شنیدم حلقه هم می زنه!!!

 

- من هرگز به شنبه ی  مشهوری که میگن  باید بیاد و تو رژیمت رو شروع کنی اعتقادی ندارم. نه برای اینکه بهش نیازی ندارم. نه..حالشو ندارم.  والا!

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.