پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

چلو کباب پارتی


خب خدا رو شکر

این همه استرس و چشم چشم کردن و ترسیدن و نگرانی و التهاب تموم شد.

پسر بزرگه کارنامه شو با معدلی قابل قبول آورد خونه.

خدا رو شکر.

پارسا طبق معمول همیشه گفت:

-گفته باشم..من چلوکبابمو با برنج می خورم ها!!!





-مرسی مامانم..خسته نباشی

نظرات 2 + ارسال نظر
آبگیرِکوچک پنج‌شنبه 28 خرداد 1394 ساعت 16:04

الاهی فدای دلت بشمممم پری بانوی عزیزممممم
پری بانوی نازنینم از پستات فهمیده میشد
درد داشت که بلد نیستم کاری کنم که این همه نگران نباشی و فقط بلد بودم با خودم قهر کنم
اما خدا رو شکر بی انتها که نیما جانم تونست و درس خوند و تلاش کرد و درودها و آفرینهای قلبی و عمیق به نیمای موفق مامان نازنینش و با همه جان و دلم از نیما عزیز ممنونم و واقعن از هر دوتاشون میخوام مواظبت باشن با همه جان و دلشون
دعا میکنم و آرزو میکنم نیما جان با موفقیت های پیوسته و بلندش بتونه یه گوشه از زحمتها و دل نگرانی ها و استرسهاتونو جبران کنه

قربون تو مریم جانم.
ممنون از محبتت.

آبگیرِ کوچک چهارشنبه 27 خرداد 1394 ساعت 16:13

ســــلام به پـری بانوی عزیز مهربون مهربووووونم مامان نازنین و گل گل نیمای همیشه موفق

یه عالم آفرین ها و درودهای قلبی تقدیمه نیما جانِ پر تلاش همیشه موفق .. چقد عاااالی ... عااااالی ... واقعن خوشحال شدم پری بانو جانم خدا روشکررررررِ بیکران و با همه دلم به نیما جان و پری بانوی عزیز عزیزم بی اندازه تبریک قلبی و خدا قوت میگم
و از ته دلم آرزو دارم نیما جان و آقا پارسایی شیرین شیرینای جان جانم همیشه موفق و همیشه شاد و همیشه سلامت باشن و خوبِ خوب و ماه و بهترین باشن مثل مامان پری بانوی عزیز عزیز عزیز خودشون ..و همیشه قدردان مامان خانومی ماه گل و طلا طلای دلشون باشن
واقعن واقعن قند خبر موفقیت نیما جان به دلم چسبید خیلی خیلی خیلی زیاد

سبد سبد گل تقدیم به مامان بانوی نازنین و عزیز و مهربون آقای همیشه موفق :

سلام عزیزم
ممنونم ازت
خدا میدونه توی این یکسال چقدر من برای این بچه استرس داشتم. مخصوصا این یکماه رو.پخدا روشکر خوب تموم شد
ممنونم عزیزم. خیلی ممنونم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.