پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

شُکراٌ لِلّه


باید صبر کنم این دوتا بخوابند تا دوخط بنویسم. نمی خوابند.

باید صبر کنم  این دوتا بخوابند تا دو خط بخوانم. نمی خوابند.

نه تنها نمی خوابند ، بلکه، توی سرو کله ی هم می زنند و سر و صدا می کنند و دعوایشان می شود.

اعتراض کنم؟ می کنم. داد هم می زنم. دعوا هم می کنم.

چه می شنوم؟

-باید خدا رو شکر کنی که دوتا بچه ی سالم داری که می تونند حرکت کنند و صدایی ازشون در میاد. فکر کن ما توان حرکت نداشتیم. یا توان حرف زدن نداشتیم. بعد غصه نمی خوردی؟ بعد یک مامان افسرده و غمگین نبودی؟ پس باید خدا رو شکر کنی که ما تو رو از افسردگی و غمگینی نجات دادیم!

نظرات 1 + ارسال نظر
آرمناک .آرشا جمعه 18 خرداد 1397 ساعت 20:05 http://mnbvcxz63.blogfa.com/

سلام .
اوقات بخیر ...
خدارو شکر ....
افسردگی نگرفتی ....
حرف راستو از بچه باید بشنویی....

بازم شکر لله

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.