پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

مقدمتان گلباران شیرجان


از شیرمعطل مانده ی  ظرفشویی حرف زده بودم. عرض کنم که دیروز وصل شد و جماعت مشتاقان و عشاق را از تماشای اندام تراشیده و براق خود، سیراب نمود.

از دیروز تا همین الان که آستین های خیس پسرک را نگاه میکنم، کلی داوطلب برای شستن ظرف و ظروف پیدا شده .

-مامان دستهات درد می کنه... من ظرف ها رو می شورم.

-مامان ... این دفعه نوبت منه. خیلی وقته ظرف نشستم برات.

-مامان...می خوام شیر جدید رو امتحان کنم. بذار من اینها رو آب بکشم!

القصه...

خوش به حال مان

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا جمعه 28 اردیبهشت 1397 ساعت 15:35 http://bihamta96.blogfa.com

زن و ثروت

مسئله نصف بودن حقوق اقتصادی زن در ارث و میراث به لحاظ ذاتی به همین امر مذکور باز می گردد زیرا که زن حرص و طمع بسیار کمتری در امور اقتصادی نسبت به مرد دارد و قناعت اقتصادی اش بسیار بیشتر است هر چند که بسیاری از مردان با تزویر سعی می کنند که ثروت اندوزی و مال پرستی خود را به حساب خواسته های زنان خود بگذارند و بر آنان منت نهند و آنان را بدهکار نمایند تا بدین طریق بر سلطه خود نسبت به زن بیفزایند. کل دنیا پرستی زن اساساً در تزئین و زیباسازی خانه است که امری به لحاظ اقتصادی بسیار کم هزینه است. زن عاشق زیبا سازی است و نه ثروت اندوزی....



استاد علی اکبر خانجانی

کتاب فلسفه وجودی زن ص ۴۳

چه مطلب عالی و دلچسبی
اما چقدر ترسناک به نظر می رسه اگر فکر کنم برداشت شما از مطلبم ، این پاراگراف باشه.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.