پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

خرید نمایشگاه :)



- چون در طول سال چندبار با تخفیف تابستانه و پاییزه و عیدانه ، کلی  خودمو تحویل گرفتم و کیف کردم و کلی کتاب خریدم ، خریدهای  نمایشگاه امسال خیلی کم و مختصر بود .

خیلی هم عالی ...


- ( فرانکشتاین در بغداد ) و ( درگاه گچین ) ترجمه ی ( اِمِل نبهانی ) یکی از دوستان دوران دبیرستانم از اهواز  هستند.  که از عربی به فارسی برگردانده شدند.  بماند که کلا رفته بودم کتاب (خاطرات سگ عراقی ) رو بخرم. کتابهای امل رو دیدم..اون اصل کاری کلا یادم رفت. دو روز بعد فهمیدم اون کتابو نخریدم


-مجموعه اشعار جهان عرب امسال توی سبد خریدم اومد. باشد که لذت ببریم . دو سه تا کتاب حسابی تپل هم از اشعارشاعران ترک و شاعران جهان ، از نشر سولار نشون کردم برای خرید های بعدیم.


-کتابهایی که با سلفون ، پلمپ شده بود، روی اعصاب بود. کم مونده بود بخاطر همین موضوع از خیر خریدشون بگذرم. یکی اینکه نمی دونی کتاب سالم هست یا نه. و مهم تر اینکه کلی زباله ی غیرقابل برگشت، تولید میشه با این نایلون ها.

-کتاب (نفرتی که می کاری) رو فقط!!!! بخاطر اسمش انتخاب کرده بودم و رفتم سراغ غرفه ش . چه اسم محشری داره. شاعرانه و کوبنده و تاثیر گذار .امیدوارم قصه ش هم خوب باشه .


- همین دیگه...






نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.