پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

مورگول


سیستم مدرسه ی  پسرک هوشمنده . از اولین  سال به هر دانش آموز یک شناسه ی کاربری و یک صفحه مجازی دادند و اخبار مربوط به هر بچه رو در بخش های مجزا درج می کنند . نمرات، وضعیت انضباطی، وضعیت شهریه، نمرات ماهانه، نمرات مستمر ، برنامه ی هفتگی و ...

هفته ی قبل کتابهاش رو گرفتیم از مدرسه. یک برگه هم داده بودند که توش  درمورد ورود به سایت مدرسه و صفحه ی دادنش آموز و تغییررمز توضیح داده  بودند .پسرک منو کشت که:

-برو توی سایتم. برو توی سایتم. برو سایتمو چک کن. برو سایتمو ببین. برو اطلاعاتمو وارد کن. برو وگرنه از مدرسه اخراج میشم.

هرچه گفتم اطلاعاتت از سه سال قبل ثبت شده و تغییر نیاز نداره، کسی اخراجت نمی کنه. هنوز برنامه ی هفتگیت رو نزدن، لازم نیست رمز رو عوض کنم، نمی خواد اینقدر عجله کنی و نگران باشی،گوش نداد که نداد.حتی گفت بلد نیستی وارد سایتم بشی برای همین هی عقب میندازیش!!! باید برگه رو کامل بخونی تا بتونی واردش بشی!!

جلوی چشمش صفحه ش رو باز کردم و نشونش دادم که همه چی سر جای خودشه . تموم اطلاعات مربوط به برنامه هفتگی و ... کلاس چهارم خالی و سفیده.اما همچنان به سایتش و محتویاتش حساسیت نشون می داد.

امروز دوباره اومدم ببینم برنامه ی هفتگی دادن یا نه که با دیدن صفحه ی گوگل از چا پرید و گفت :

دیدی بهت گفتم بلد نیستی وارد سایتم بشی؟ داری از گوگل میری. توی اون برگه نوشته از گوگل استفاده نکنین. از مورگول استفاده کنین. تو داری سایت منو خراب می کنی. از مورگول وارد بشو. لطفا از مورگول برو. مورگول. مورگول!!!

چپ چپ نگاهش کردم. گوگل سایت مدرسه رو بالا آورد. صفحه ش باز شد و از برنامه ی هفتگی خبری نبود .بعد از دیدن اینها گفت:

-پس چرا گفتن از مورگول استفاده کنین؟ خودشون گفتن که!

کمی کلمات رو با خودش تکرار کرد و گفت:

-خودشون گفتم از مرورگول استفاده کنین.

متوجه شدم که مرورگر گوگل رو خونده . توی ذهنش  کلمه ی مورگول  جاافتاده!!!


- عکس بعدا اضافه شده.

مهر 96

کلاس چهارمی من




نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.