پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

خواب عمیق گلستان


از جمله خوشبختی های ناگهانی و غیرمترقبه، رسیدن بسته ی پستی چاپ ششم پرتقال خونی و  چند ساعت بعد ، دیدن پست تبلیغی کتاب جدید در صفحه ی اینستاگرام انتشارات ققنوس می باشد.

کتاب جدیدم ( خواب عمیق گلستان ) به زودی با انتشارات هیلا  از مجموعه انتشارات ققنوس منتشر می شود.

جدای از ذوق و شوق زیادی که برای دیدنش دارم، ( قبلا چاپ شده ی بدون جلدش را برای تصحیح نهایی داشته ام  و کلی ذوق مرگ هم شده ام)،  آرزو می کنم که مهربانی و  محبت  خوانندگانم را همچنان داشته باشم . قصه ام مورد پسند و توجه شان قرار بگیرد.

به امید خدا.


خبرش را ایـــــــــــنجا  ببینید.




نظرات 1 + ارسال نظر
آرمناک.آرشا دوشنبه 30 مهر 1397 ساعت 08:51 http://mnbvcxz63.blogfa.com/

سلام ...
مبارک باشه ...
کتاب پرتقال خونی که عالی بود...
منتظر این کتاب هم هستم ...
حتمن عالی و شک نیست که شاید عالی تر خواهد بود ...
آرزوی روزی های بهتر و موفقیت های بیشتر ...
در پناه خدای عالم باشی ...

سلام
ممنونم آرمناک.
خوشحالم که می خوای خواننده ی گلستان باشی. واقعا خوشحالم. و ممنون.
از نظر لطفت به پرتقال هم سپاسگزارم.
ممنون از آرزوهای خوبی که کردی.

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.