پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

طوری نکنید که طوری بشود!


چرا جوری نیستین که آدم بتونه در موردتون حرف بزنه آخه؟

چندتا کتاب خوندم که از بخت و اقبال من، پشت سر هم بود و هیچکدوم هم قابلیت معرفی شدن نداره.

یکی بس که  اعضا و جوارح شریف خودش و جنس مقابلش رو مورد مهر و مرحمت قرار داده و بود و از هر دامنی گلی چیده بود و بویی استشمام کرده بود، کل موضوع داستان و قوت قلم و شیوایی سخن رو زیر سوال برده بود. آدم روش نمیشه بگه من هم اینو خوندم. حتی اگه  اون کتاب مورد توجه محافل ادبی و ادبیات فاخر باشه.

دارای ممیزی ِ سرخود باشین خب!!

یکی هم از بس خود نویسنده اخلاق خوش و لحن گفتگوی معطری داره، باید عطای هرچی نوشته رو به لقاش بخشید و رفت و دیگه سراغ کارهاش نرفت. آخه آدم هم اینقدر بی اعصاب و بی تربیت؟

نمیگم همه ی نویسنده ها باید اخلاق مدار باشن و روی خوش نشون بدن به خواننده ها و مردم  و در مورد مسایل و اتفاقات عالم با روی گشاده حرف بزنن...اما بی تربیت بودن قلم و کلمات روزمره، آدمو زده می کنه. نمی کنه؟ لازم نیست مستقیما به خودت بی احترامی کرده باشن. وقتی می بینی با مردم چطوری بی ادبی می کنن، بدت میاد دیگه !

انسان باشین خب!!



- هر دو مورد کتاب چاپ شده هستن. البته اولی ، افست هست. خارج از ایران چاپ شده!

-دومی از هر نظر محشره. قلم ، زبان، قصه، ...اووووف ... یه چیزی میگم یه چیزی می شنوین. درخشانه اصلا. اما حیف که صاحبش اخلاق نداره کصافط!


زیاده عرضی نیست!



نظرات 2 + ارسال نظر
اعظم پنج‌شنبه 23 فروردین 1397 ساعت 00:08

خب کتاب بد رو باید گفت تا خریداری نشه

اینکه من نویسنده رو بشناسم و بخاطر چیزهایی که خودم می دونم نخوام کتاب رو معرفی کنم یک چیزه..
اما اینکه مانع خوندن کتاب توسط شما و دیگرانی که کتابدوست هستن بشم..واقعا ناجوانمردانه ست.
حتی کتاب اول هم کتاب بدی نیست. نظر من این بود. شاید کتابخون های دیگه خیلی هم این سبک رو دوست داشته باشن.
کلا.. مخالف تخریب کتابم.

اعظم سه‌شنبه 21 فروردین 1397 ساعت 14:20

سلام
سال خوبی داشته باشید.
میشه اسم کتابا رو بگید؟

سلام
سال ِ پیش روی شما هم پر برکت و خوب باشه الهی
این همه نوشتم که اسمهاشون رو نگم خب

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.