پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

پیامی برای مائده

خانمی برایم پیغام گذاشته.

پیام مائده خانم:


سلام پروانه خانم عزیز وقتتون بخیر
ببخشید ک مزاحم شدم
ذهنم درگیر ی داستانیه ک چند سال پیش خوندم و فک میکنم شما نوشتید یا بتونید کمک کنید
درمورد زنی ک از عشقی ک داره حسود شده و با اینک فوت کرده از درون قبر با همسرش ک صداشو نمیشنوه حرف میزنه و...
حتی یمدت بعد همین داستان یک صفحه ای از زبون اون زن دوم روایت شد ک چقد سخته کنار مردی باشی ک اصلا تورو نمیبینه و...
ایا میتونید کمک کنید؟؟؟



نشد که به آدرس ایمیل تون راه پیدا کنم. برای همین همینجا جواب می دم. امیدوارم ببینید.

بله قصه ی یادداشت های یک زن حسود از کارهای من و  مال سال 90 هست  . شش قسمتی بود .

اگه به این آدرس ها برید، می تونید کاملش رو بخونید.


قسمت اول

قسمت دوم تا ششم






نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.