پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب
پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

پروانه ای روی شانه ی دلتنگی من 2

روزانه نویسی - شعر- ادبیات- معرفی کتاب

نیدل


نیدل تراپی می دانید چیست؟

امیدوارم هیچ وقت لازم نباشد که بدانید.

می گویند یک سوزن به لطافت و ملاحت و مهربانی سوزن های طب سوزنی دارد. درد زیادی هم ندارد. یکی دو روز بعد از نیدل تراپی هم اندکی سنگینی توی موضع احساس می کنید. اما تجربه ی یک آدم  لوس و نازک نارنجی و نق نقو را هم بشنوید:

سوزنش  کأنهم میخ طویله است ، فرو می رود توی طول عضله ی موضع دردناک . سوزنه را حرکت می دهند توی بافت عضله تا رشته های ماهیچه را از هم باز کند . ممکن است فیزیوتراپیست، سوزن را روی استخوان تان بزند و بعدش بگوید: ( آها..این که سوزن پیش نمیره...یعنی استخوون سرراهشه! ) اگر مچ دست تان سندورم تونل کارپال دارد، سوزن را از پشت گردن تا بازوی تان فرو می کند. بیست بار! می چرخاند و می چرخاند. به خانه می رسی و دور از جان تان ، مثل جنازه چهارساعت صمٌ بکم، می خوابی. تا چند روز هم نمی توانی دستت را حرکت بدهی. در واقع نیمی از بدنت فلج می شود. کم کم درد سوزن می افتد و به خودت می آیی و می بینی جای سورن ها کبود و خونمرده شده. بفهمی نفهمی هنوز درد دارد. اما درد اصلی گردن و دستت هنوز مثل قبل خودنمایی می کند.

نتیجه می گیریم که انشالله هیچ وقت لازم نباشد نیدل درمانی کنید.

نظرات 3 + ارسال نظر
فاطمه جمعه 13 اسفند 1395 ساعت 10:25

نه اتفاقا جالبه. یعنی یکی از خوبی های وبلاگ برخلاف اینستا، اینه که نویسنده هاش زندگی رو شبیه به خودِ زندگی نشون میدن. با تمومِ غم ها و شادی هاش. و با نوشتنِ تجربیاتِ زندگی شون، لطفِ بزرگی به خواننده هاشون میکنن.
وبلاگ هر کس داستانِ زندگی اون شخص هست. از نوعِ کاملاً واقعیش (: و این در نوعِ خودش بی نظیره.

سلام.
برای من هم وبلاگ دوست داشتنی تر و خوندنی تر از حرفهای رنگ و لعاب دار اینستاگرامه. وبلاگم رو بسی بیشتر از اینستاگرامم دوست دارم. اونجا برام فقط یک ویترین رنگ رنگی جذابه. اما وبلاگ مثل خونه ست.
ممنون از نگاه قشنگت

مائده سه‌شنبه 10 اسفند 1395 ساعت 23:39

سلام وخسته نباشید من هم چند بار نیدل تراپی انجام دادم البته من دچار اسپاسم شدید عضلات میشم که حتی با امپول هم خوب نمیشه و ماهها منو درگیر میکنه ولی با درای نیدلینگ مشکلم حل میشه البته یکی دو روز دردش شدید میشه و بعد از اون عضلات باز میشن و دردم برطرف میشه و به کسایی که این مشکلو دارن توصیه میکنم همیشه ،شاید مشکل شما متفاوته که تجربه متفاوتی دارین ،البته منم بعضی جاها که عضلاتم خیلی گرفتگیش شدیده سوزن داخل عضله نمیره و خیلی کم سوزش و درد داره ،امیدوارم سلامتیتونو زود بدست بیارید و دیگه نیاز یه هیچ درمانی نداشته باشین

سلام
چه جالب. چه تجربه ی متفاوت و مثبتی.
متاسفانه برای من فقط درد سوزنه موند و درد دست و گردن و ... همچنان باقیه. احتمال میدم که این روش برای مشکل من مناسب نبود و در حد ( حالا آزمایش کنیم ببینیم چطور میشه) بود.
انشالله که شما هم سلامت و تندرست باشین و فارغ از فکر و خیال درمان و ... شاد روزگار بگدرونین.
آمین
ممنون از دعاهای خوب تون

فاطمه دوشنبه 9 اسفند 1395 ساعت 17:32

وای خدای من. هر بار این جور پست هاتون رو میخونم، دلم براتون کباب میشه.
تنها کاری که از دستِ منِ خواننده برمیاد، دعا کردنه.
ایشالله که هر چه زودتر خوبِ خوب بشید. دیگه نیازی هم به هیچ کدوم از این جفنگ بازی های دکترهای امروز نداشته باشید (:

شرمنده که نق نق هام زیاده.
ممنونم از مهر و لطف تون. انشالله همیشه سلامت باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.